hot canım öncelikle şu eşim korunmuyor muhabbetine o kadar ayar oluyorum ki bende evlendim bir ay içinde hemen hamile kaldım korunmadigindan dolayı ne biliyim cahillik hap falan da icmedim ciddiye alıpta hemen olmaz diye ama olası varmış iyi ki oldu tabi oğlum ama doğdu 2 ay sonra ilişkiye girdik lohusa pskolojisindeydim asla bir daha istemiyordum bebeğim zaten çok küçüktü yine korunmadi ve emzirdigim için hapta yasakmış ama ben bilmeden hap içmiştim baktım olacak gibi değil hemen spiral taktırdım şuan oğlum on aylık ve bende 8 aydır spiral var. Ben adet değildim bekleyemedim hemen taktırmak istedim taktılar biraz canım acidi ama saniyelik 2 tane varmış bide çocuğun hemen git taktir adetken daha az acir diye biliyorum ama. Bu arada yüzde yüz korumuyor hatta doktor bana eşin genede korunsun demişti ama zaten korunmadigi için bu yöntemi tercih ettim.