Kızlar 2.5 yaşında kızım 7 aylık oğlum var biz eşimle geri çekilme yöntemini kullanıyorduk oğlumuz öylelikle oldu iyi ki olmuş canım benim ama ben çok korkuyorum artık afedersiniz eşim korunmuyor şimdiye kadar salak gibi geri çekilme yöntemi yine bu ay gidip spiral taktıracağım regl olurken mi rahat oluyor tecrübelerinizi yazar mısınız