baby9669 selam canım benimki de huzursuz oluyor ama ben izin vermiyorum nasılmı? Benimki de 3ay 19günlük hemen hemen aynılar seninkiyle, ilk aylarda qazı oluyordu susmazdı ağlardı araştırıp yöntemler öyrenip yapıyordum qazını çıkarmak için, anne sütü verdiğim için kendim de qaz yapmayan şeyler hatda qazın önünü alan şeyler yiyordum çok zordu sevdiğim yemeklerden uzak kalmak hala öyle ama hem kendi rahatım hem bebeğimin rahatı için elimden geleni yapıyordum bazen yorulup ağlasamda ben artık anneydim yapmalıyfım yorulmadan. Qazı için bebek siroplarıda veriyordum espulmizan veriyordum çok iyi rahatlatıyor. Dişi başladı benimkininde bide ağlayınca yanakları kızarıyor alarjik biraz. Damak kremi aldım sürüyorum rahatlayıb sakinleşiyor yani her derdinin dermanı var çok Şükür kendini yorma ağrıyan yerini sakinleştir rahatlasın. Yorulmakdaki her anne yoruluyor bazılar şanslı çok sakin çocuğu var ama bizimki zorda olsa yapmak zorundayız üstesinden gelmeli zoru kolay yapmalıyız ( sen pardon ben biraz uzun yazdım😊)