Kucukadaminannesiii bence başka birini bulun. Siz onun değil o sizin kaprisinizi çekmeli. Bakıcılara malasef fazla yüz vermeye gelmiyor. Genelde cıkı çıkıyor. Yeni bir bakıcı bulun mesafenizi koruyun derim. Herşeyinizi de işe başlamadan önce söyleyin. Beklentilerim bunlar ve bende size şunları şunları sunabilirim ek olarak istediklerinize göre esneyebilirim diyin. Aklınıza yatanı kabul edin yatmayanı kabul etmeyin. Genelde fazla yüz veriliyor ve insanlar bu yüzü hep suistimal ediyor. O yüzden resmi olup fazla yüz vermemek lazım.