Çocuğunu bakıcıya veren anneler bi sorum olacaktı size, senelik izne vs ayrılıp çocuğunuzu bakıcıya vermediğinizde bunun ücretini kesiyor musunuz yoksa yine aynı ücretten vermeye devam mı ediyorsunuz, bi iki gün falan sormuyorum mesela 10 gün falan izne ayrıldığınızda bunun ücretini kesiyor musunuz bilgi verir misiniz