aysebb butterflyy_ Ne zamandan beri kullanıyorsunuz Zlyndayı memnun musunuz. Başka ek korunma yapıyor musunuz ?
butterflyy_ aysebb bebeğim 5 aylık doğumdan sonradır kullanıyorum yeterli dedi doktorum fakat eşimde korunuyor kendimi daha sağlama almak istiyorum memnunum ben ilaçtan
aysebb Themom_ Ne zamandır kullanıyorsunuz Zlyndayı memnun musunuz ? Ek başka korunma yapıyor musunuz
Themom_ aysebb 8 aydır kullanıyorum 40. Kontrolümde yazdı doktorum bebeğim 9 ay 12 günlük hayır sadece ben hap içiyorum