Btl61 canım bizde de kilo kaybı yoktu ama bebek çok huzursuzdu gündüz hiç uyumuyordu gece de uykusu olduğu halde direniyordu. Gece 1-2lere kadar uyumuyordu gündüz uyumamasına rağmen. Emzirmek eziyetti. Sürekli bi kabızlık hali vardı. Kakasını yaparken ıķınıyordu çok sıkıyordu kendini ve genellikle mukuslu kaka yapıyordu. Bezine çok detaylı bakınca çizgi şeklinde çok az miktarda kan gördüm başta acaba yanlış mı gördüm dedim hatta her bez değiştirdiğimde çok dikkatli bakıyordum artık arası birkaç gün geçti tekrardan kan gördüm az miktardaydı yine sabahı doktor kontrolünde söyledim. Zaten doktorum hafif bi alerjik reaksiyonu var demişti önceden de ama önemli değil demişti. Kan gördüğümü söyledim bezin fotosunu çekmiştim onu da gösterdim diyet önerdi. 2 hafta sonra diyet etki eder bebeğin hareketlerini gözlemle dedi 1 hafta bitti az bi düzelme var en azından emerken aşırı tepki vermiyor artık kakasını yaparken her zaman değil ara sıra zorlanıyor sadece. Bi de uykusu biraz düzene girdi. 1 hafta daha devam edecem iyice düzelecek mi gözlemleyecem