arsentopik benim bebeğim de de ciddi kilo kaybı yaşandı mamayı sevmediği ve yemediği için bu arada alerji mamalarında en kötüsü evolvia o mama yüzünden beneğimde yeme reddi oluştu suan ek Gıda bile kabul etmiyor aptamili denedik daha başarılı sonuç aldık. Evolvia da bir süre sonra kakasında kan gelmeye başladı tekrardan çok iyi bir alerji doktoruna gidiyorum ve evolvia kullanmamıza çok şaşırdı en son tercihin bu mama olduğunu söyledi