Belediyenin dağıttığı hoş geldin bebeğim çantasından çıkan dandik emziği dört aylıkken tutmaya başladı oda sadece uyurken. Gündüz asla emmiyor. 3aydır onu kullanıyor. Geçen hafta A101de buldum bi marka yok dandik bir şey onu denedik emiyor bi şansınızı deneyin