Herkese merhaba 2 ay 16 günlük bebeğim var gündüzleri sürekli göğsümde duruyor emmek istiyor uyurken bile ağzında ara ara emiyor. Geceleri sıkıntı yok 3-4 saatte bir uyanıyor ama gündüz sürekli göğsümde sürekli kucağımda. Bibs, tommee tippee, wee baby, philips avent emzik denedim tutmuyor. Hepsini 0-6 ay aldım ama ağzına emzik koyunca öğürme gibi hareketler yapıyor. Emzik tutması için ne yapmalıyım? Bu arada sütümden emziğe damlatıp denedim ama olmadı itiyor yine. Bebeğinize nasıl emzik tutturdunuz? Ne marka emzik kullanıyorsunuz lütfen fikir verin yardım edin bana. ☹️☹️☹️