Nisa_derin12 canım arkadasların dediği gibi doymasa uyumaz devamlı ağlar susmaz 4. Ay atagında olabılır bebegın biz suan 6bucuk aylıgız 4. Ayımızda atak doneminde meme reddi yasadık bırakmadım tabiki ağlasada istemesede zorla emzirdim bi sekılde ama o ay 200 gram almıstık sonrasındada zaten alımlar azalıyo ılk ayları kadar cok olmuyo. Ama doyduguna eminsen baslama mamaya. Aslında olup olmadıgını anlarsn canım ya peş peşe emdiği zamanlar değilde mesela bikaç saat hiç emzirmedin diyelim snrasında emdiğinde yutma sesini dinle emdiğinde goğsunden sütün gittiğini hani oldugunu da anlayabılıyosn mesela en son sagyı emdi benimki snraki emmede sagyı verıyorm gene unutup huysuzlanıyo bide solu veriyim diyorum göğsümdeki nasıl diyim doluluk oranını anlayabılıyorm aa öbüründe süt kalmamıs falan diyorum mesela. Ama en kestirmesi emerken yutkunma sesini dinle özellikle sen