Canım emiyo ama ağlıyo diyosun uyuyo da ayrıca acaba gazı galan olabilir mi ? Benim kızımın gazı 7. Ay sonunda bitti ama şuan 1.5 yaşında hala bazen gaz sorunu yaşıyorum. Allah yardımcın olsun ama süt emzirerek çoğalır. Yani bol bol emzirceksin devamlı. Bende sağdığımda çok gelmezdi ama emerken hissediyordum geldiğini. Ve 1.5 yıldır hala sadece emziriyorum formul mama kullanmadım.