Orenda_ oğlum 4 aylık, 3 evladının içinden en anlaşılabilir olan kendisi. Acıktığında farklı ağlıyor, gazı olduğunda ayaklarını çekiyor, uykusu geldiğinde gözlerini kalıyor gözleri kızarıyor ve oyun oynamak ya da ilgi istediğinde farklı şekilde mızıklanıyor anlayabiliyorum. Üstelik hepsinin saati de hemen hemen belli yani tahmin ediliyor ne zaman sğlamaya başlayacağı. Doğduğundan beri böyle, belli bir düzen içinde geldi dünyaya yavrum 🥰 İki kızım da bebekken hiç böyle değillerdi ya onlar bebekse bu ne, bu bebekse kızlar neydi diyorum 🤣🤣