Orenda_
Suya “bumbum” derdi.
O aylarda sadece ben anlıyordum. 17 aylık artık çocuğu olan annelerde anlayabiliyor ama genelde hala ben anlıyorum. 😅
Yeğenim bir dönem ayakkabıya “adıkba” derdi söyleyemediğinden. Hepimizin diline mesken olmuştu bizlerde “adıkba” diyorduk millet anlamıyordu 😂