tgh 3 aylık olmuş günlük rutin kurmalısınız ve uyku düzeni kurmaya da başlaya bilirsiniz.Ben Tracy Hoggun Easy yöntemini uyguladım,şimdi oğlum 8 aylık,onunla gidiyoruz.3 aylıkken böyle yaptım:Uykudan uyanınca emziriyordum,sonra bezini değişiyordum,sonra havaya çıkarıyordum,oyun oynuyorduk,uykusu gelince yatırıyordum,uyanınca yine aynı şeyleri yapıyordum.Böylelikle 2-3 saate emziriyordum.Bu yöntem geceye ait değil,gece ne zaman uyansa o zaman emzirip yatırdım.Emzirerek uyutmaya alıştırmayın.Bu yöntemin güzel taraflarından biri de bu.İnsana bir yandan rahatlık sağlıyor,başkası da uyku vakti gelince yatıra biliyor.Ben emziği 1 aylık olana kadar vermemiştim,benim oğlum ancak uykuya geçerken tutuyordu,6,5 aylıktan beri emziği bıraktı,tutmuyor artık.