tgh emmese,sütünüz olmasa,o kadar kilo almazdı,gayet iyi kilo almış.Günlek çişli bez sayı dolu 4-5 tane oluyorsa doyuyor demektir,hep bununla ölçün.Mamayı kaşıkla ya kaşık biberonla verin.Benim oğlum emzik,biberon sevmedi,memeyi daha çok sevdi,anne sütüyle büyütüyorum çok şükür.Siz de isteklisiniz,başaracaksınız inşallah.Ay doymuyor deyip mama vermeyin.Bazı bebekler a
kısa süre bile emse doya biliyor.3 aydan itibareb hiperlaktasyon dönemi bitiyor,göğüsler eskisi gibi şiş olmuyor,göğüsten süt akması azalıyor,bunlar da sizi yanıltmasın,sütünüz azalmış değil.Her zaman “sütüm bol,bebeğime yetiyor” deyin