ebruozdemr canım benim sen bunu düşünme. Ne Aman bitecek diye odaklanırsan o hiç bitmez. Bak herkes 4. Ay atağı falan diyordu, doktorumuza sorduk, çağırma sus dedi. Hakkaten de biz atak falan yaşamadık. Yani demem o ki sen çocuğunun günbegün büyümesine odaklan, giden bu günler geri gelmiyor.