ebruozdemr lütfen kendini suçlama. Benim bebeğim 5 buçuk aylık. 3 buçuk ayına kadar ne çektiğimizi biz biliriz. Kolik değil ama gaz mahvetti bizi. Gece saat 3 de biz sahil kenarında tur atıyorduk belki dışarda uyur diye. Kucağımda uyur bırakınca uyanır. Ben ne ettim dedim kendi kendime. Hep kendime kızdım. Arkadaşların çocukları düzenli uyur, benimkinde bırak düzeni doğru dürüst uyku yok. Gel zaman git zaman herşey düzene girdi. Gaz bitti, ben onu anladım o beni. Şimdi uykuları düzenli çok şükür. Ama giden o zamanlar geri gelmiyor, bu çocuk niye böyle diye düşünmekten bebeğimin nasıl büyüdüğünü anlayamamışım. Belli bi süre bırak kucağında uyusun, başını dayasın omzuna. Memede uyusun, ona ihtiyacı var demekki, benim bebeğim 15 gün öncesine kadar memede uyuyordu, ama bebekler yeni düzene çok çabuk adapte oluyor. Şimdi meme olmadan da uyuyor. Eğer 5 buçuk ay öncesine gitme şansım olsaydı asla ama asla bebeğime düzen oturtmaya çalışmazdım. Aksine daha çok kucağımda uyuturdum, daha çok göğsümde uyuturdum. Çünkü hepsi geçiyor. Seni çok ii anlıyorum ama lütfen kendine ve bebeğine bu kötülüğü yapma. ☺️