Citoles yıllarca kullandım aslında bu ilaçlar anlık bir sakinleşme sağlıyor bırakınca başka bir yerden patlak veriyor. Yeni doğum yaptım lohusaligim bitti ve o kadar zor geçiyor ki panik atak anksiyete de olduğu için zirvede yaşadım resmen doktora gitsem ialc verecek ama emziriylrum kullanmak istemiyorum ama başka türlü nasıl geçer bu sıkıntılar bilmiyorum iç daralması ağlama hissi ölüm korkusu baş edemiyorum resmen Allah hepimizin yardımcısı olsun 😔