AyseMersin bendede var panik atak ve anksiyete sürekli aklıma kötü şeyler geliyo ve olacakmış gibi hissediyorum nefesim kesiliyo kalp çarpıntısı başlıyor ilaç verdiler. Ama daha kötü olmaktan korktum kullanmadım psikolojik ilaç olduğu için yaklaşık 3 aydır kendimi dua ile sakinleştirmeye çalışıyorum aklıma birşey gelince beynimi susturmaya çalışıyorum kendimi oyalayacak şeyler bulmaya calisiyorum sunsayi boyamalardan mandala falan alıp boyuyorum punc nakisina başladım bebisime birşeyler yapıyorum şükür biraz hafifledi gerçekten çok zor çocuk olunca dahada zorlanıyorum onun yanında olurda korkar diye bu psikolojiyle kendimi duzeltmeye çalışıyorum Allah’ım hepimizin yardımcısı olsun