Biz de 30 Eylül doğumluyuz sabah uyanıyoruz önce memecik Faslı sonra anneciğin lavabo ihtiyaçları sırasında beşikte oynuyor kendi kendine sonra bez değiştirme öpüşüp koklaşma yuvarlanma kedimizle timmy time sonra oyun halısı sırasında annecik kahvaltısı sonrasında yine memecik uyku sonra 5 dakika görsel hafızası gelişsin diye çocuk şarkısı açıyorum tv den pencereden dışarı bakma ( karşıda otopark var ve bir kırmızı araba oluyor hergün onu seyrediyoruz insanları falan ) sonra hava güzelse 30-40 dakika yürüyüş ve ardından bıcı bıcı yapıyoruz bidaha uyku yine öpüşmeler koklaşmalar oyuncaklar derken son gündüz uykusu öncesi masal okuyoruz 2 tane günlük akşam oluyor zaten ☺️akşamda babacıkla öpüşüp ev kefişleri yapıyor