Kez123 Ayy biz de dün tam 4 aylık olduk çok şükür 🥰 uyku zaten hiç yoktu, bu ay bide büyüme atağı var artık hiç uyumiycak galiba 😔 onun dışında sabah uyaniyoruz önce bi günaydın faslımiz var 15-20 dk yataktan çıkmama,cilvelesmeler derken sonra alt değiştirme. Eğer yediğini cikardiysa üst baş temizliği ve D vitamini damlasını veriyorum. Sonrasında bazen şarkı açıyorum telefondan ona rahatsızlık vermeyecek şekilde, oynuyoruz dans eşliğinde tabi kucakta😂 sonra kahvaltı yapabilirsem yapıyorum o esnada yine yeme fasli ve sonrasında oyun halisinda oynuyor biraz. Tummy time yapıyoruz,henüz aynaya bakmaya alisamasa da en azından şekilleri kartları gösteriyorum sesli şekilde anlatıyorum ne olduğunu. Sonra biraz uyku uyursa uyutmaya çalışıyorum. Müzikli oyuncakları var onlarla oynuyoruz uyanınca,kedi köpek sesi vs çıkarıyor bazı oyuncaklar. Derkeeen akşam olmuş oluyor 🌺