cokcocuklu
cokcocuklu kolay olduğunu söyleyemiycem baya zorlu üçüz büyütmek ilkbaşlarda annemler falan yardım etti birkaç ay sonra kendim baktım halada kendim bakıyorum tek idare ediyorumkendi düzenim daha iyi tabiki yardımlada olmuyor mecbur olmasa hiç yardım istemezdim her aşaması ayrı zor kolay değil ilk başlarda annelik heyecanıyla sevgiyle geçiyor günler belli bir yerden sonra tahammüllede taşıyor zor yani sabırla büyüycekler oyuncaklarını paylaşamıyolar birbirini rahatsız ediyolar cok zor nasıl dururlarsa öyle yapıyorum üçüzlerim şimdi 2o aylık olacaklar büyüdüler çok şükür sizede allah kolaylık versin.sizinkilerde büyür zaman geçiyor ama hiç rahat vermiyorlar:)