arennehir 5. ayda 3 uyku olması gerekiyormuş. Biz maalesef hala 4 uyku yapıyoruz. 2 saatten fazla uyanık duramıyor. Benim bebeğim de alarm kurmuş gibi 30 dk olunca uyanır sallarım tekrar dalar bu şekilde 1 saate tamamlıyorum yoksa çok huysuz oluyor. Siz de nasıl uyuyorsa aynı şekilde tekrar daldırmaya çalışın deneyin bi 😔