Her bebegin gelişim süreci farklıdır kilonun bir üst sınırı vardır oyle hemen obez mi oluyormuş cahillik üst sınırda benımde bebegim 10 aylık ayına göre 15 aylık kilo ve boyda bir süre sonra zaten verıyorlar bu kıloyu bosver takma sen canım bebegın saglıklıysa gerısı boş o bir kilo sorunu degil ( saglıkcı ) olarak söylüyorum bunu .