urazkomm canım bir krem sürdü ve eliyle geriye iterek açtı. 30 saniyelik işlem. Bizimki tekrar yapıştı. 1 hafta önce tekrar açtırdık bakalım tekrar kontrolü var. Doktorumuz bize korkmana gerek yok dedi. Bezde olduğu için tekrar tekrar yapışabilir ama büyüdükçe kendiliğinden düzelecek dedi. Çok ağladım moralim bozuldu 😔