Yapışma nasıl oluyor. 1 hafta önce dikişsiz sünnet yaptırdım pipinin başı ile gövdesi arasında halka gibi kesik var. Pipi başı var yani dümdüz de değil ileri geri çekme yapmadım nasıl olacak bu iş, dokundurmuyorlar da zaten yapışır mı acaba, yoksa sadece dikişli sünnette mı geçerli