gamze9110 canım geceleri hala sık uyanması çok normal. Açlıktan değil, seninle olmak için emiyordur mutlaka. Eğer kilo alımı normalse hiç mama verme gece yatarken. Hem sindirimi zor, gaz yapar bu sefer daha fazla uyanır rahatsız olur. Benim oğlum 8 aylık olacak. Emiyor, ve geceleri 2-3 defa emmek istiyor. Açlıktan değil temas etmek için olduğunu biliyorum. Dediğim gibi kilosu gelişimi normal ise mamaya hiç başlama. Gene de doktoruna danış