aselmomm1 emzirmiyorum ben, 2,5 aylıkken kestim memeyi.
Ama şöyle ki 2 aylık olduğundan bugüne kadar her akşam aynı saatte yatırdım. O da alıştığı için 21:00’dan sonraya kalmaz zaten sızar kalır. Biz eşimle genelde en geç 19:00 da yemek yemiş oluyorux zaten ek gıdaya geçtiğinden bu yana en geç 19:00-19:30 arası yemiştir şimdi artık son 2 aydır akşam yemeği yediği için düzenli 18:30 da yer 20:30 da uyur 🥰 Yatmadan önce mama yapıyorum içtiği kadarını içirip uyuyor zaten.