kornisontursu_ ya siz nasıl bir insansınız
İlk yorumunuz o kadar sert olmasa kimse size bişey demeyecek
Mamayı zehir gibi anlatmışsınız,yeni doğum yapan,sütü olmayan bir anne sizin bu yorumunuzu okuyunca nasıl hissedecek hiç düşündünüz mü
Nem tercih etmiyorum deyin geçin