gamze9110 neyse posta geliyim
Sütünü bol bol sağ canım uyuduğu zaman
Gelmese bile sağ
Beyne daha fazla süt lazım , bir bebek daha var sinyali vermiş olursun
Tabiki bol bol emziriyorsundur zaten
sağmada power pump tekniğini deneyebilirsin
Hala yetmediğini düşünüyorsan ( kıyas kilo alımı, bebişin huzuru olmalı ) uyanıyorsa illa aç olmuyor seni istiyor
Mama verebilirsin biz sma optipro kullanıyoruz memnunuz
Başlarsan 30 cc ile başla birden yüklenme canım bide mutlaka doktoruna danış