Bence bu olaylara yanıt verebilecek artık doktorlar değil belli ki . Ya çocuk gelişimci olur ya çocuk eğiticisi olur buna artık her ne denirse . Hayatımda ilk kez duydum ki çocuk otizm değil konuşma geriliği yok televizyon izlesin . Herkes aptal bi o hoca akıllı yada hocaya verilen para hocayı tatmin edip ona göre konuşuyor . İlk defa duydum ki bir milyon insanda şaka gibi ya demekki artık doktorlara da güvenmemek gerekiyor