Dnzdmr benim ki 14 buçuk aylık yemek yedirebilmek için açıyorum günde 3 kere 15-20 dk ancadır bi de gece uyku saati gelmeye yakın çok mızmızlanıyor o zaman bi yarım saat falan. Lütfen erken yapmayın yorumları duymak istemiyorum ne yemek yiyor ne de o saat gelince oyalayabiliyorım 😄