ben de mehmet bey e gidiyorum, izmir medicanada, doğumundan bu yana. hiç sıkıntı yaşamadım, çok da iyi ilgileniyor bizimle sağolsun. ama ablam götürdü çocuğunu nöbette, çok kısa sürdü muayenesi hiç ayrıntıya girmedi dedi. bence nöbetler çok kalabalık olduğundan hızlı hızlı bakıyor doktorlar, ondan kaynaklı olabilir, yoksa ben çok memnunum, özellikle her attığım mesaja en geç 10-15 dakika içinde dönmesi çok harika bir şey.