nuroner ben gittiğimde çok memnun kalmıştım. medicana’da gerçekten çok fazla hasta var, belki de insanlar uzun uzun oturup konuşmak istiyorlardır, o olmuyor olabilir, ama ben o yoğunlukta bizimle ayrıntılı ilgilenmesine şaşırmıştım mesela. ben şahsen memnunum kendisinden.