Kuzey-41 benimde bebeğim 35 +3 de doğdu 2.850 gram 50 cm boyunda TDI acil sezaryen ile alındı ve çok çok zorlu bir 20 günlük küvez maceramız oldu banada çok kişi herşeyi dedi çıkar dedi bişi olmaz dedi hep morelimi yüksekte tuttular bunlari duymak beni çok umutlandıriyordu inanmaktan çok ama çok korkuyordum ve çok şükür Allah'ıma binlerce kez korktuğum gibi olmadı bebeğim solunum sıkıntısından 20 gün sonra taburcu oldu ve su an çok şükür yasitlarindan önde ilerliyor