Bizde buradayız.. 34+5 de gebelik tansiyonu nedeniyle acil sezeryane alındım. Solunum sıkıntısından 10 gün küvezde kaldı bebeğim. Hastanede kalış süremde süt sağıp gönderdik çıktığımda da evde sağıp götürdüm 2150 doğdu. Çok şükür şuan evimizdeyiz gayet iyiyiz sadece meme, 23 günlük olduk❤️