Sema-nehirasel canimm benim 1 tane oğlum var 18 aylık ve 31 haftalık hamileyim. İlk çocuğum zorla 3 aşılama sonrası oldu neler neler yaşadım anlatsam roman olur.2 bebis istemeden oldu birinci tedavilerde oldu zorla 2 ci hemen olmaz diye düşündük ama oldu.ustelik ilk gebeligimde olduğu gibi bundada riskli bir hamilelik yaşıyorum.Yasadigim şehirde eşim dışında yardım edecek kimsem yok.Bende zaman zaman terettur edip korkup ağlıyorum.Ustelik doğumdan sonra 2 el bilegimdede süt hormonları yüzünden kist çıkıyor ellerimi kullanamaz hala geliyorum.Operasyon geçirdiğim halde yine çıkıyor. Simdi korkuyorum ellerimi yine kullanamazsam 2 bebeğe nasıl bakacağım diye.Sonra evimize bir çocuk geldiğinde oğlum o kadar mutlu olup oynuyor li seviniyorum en yakın arkadaşı yakinda gelecek diye.Aglama canım şükret çünkü tüp bebek merkezlerinin kapısı ağlayan, bir umut anne baba olmak isteyen insanlarla dolu.Tamam çok zor olacak ama üstesinden geliriz yeterli evlatların canı sagolsun