Merhaba kızlar kızım 2,5 yaşında ve dün hamile olduğumu öğrendim ve çalışan anneyim. Psikolojik olarak çok kötüyüm sürekli ağlıyorum. Korunuyorduk bana göre imkansizdi ve hiç çocuk istemiyordum. Hâlâ şoktayım. Güzel yorumlara desteğe çok ihtiyacım var kabullenemiyorum rabbimin gücüne gidecek diye korkuyorum öyle bı boşluktayim ki nolur dua edin bana