Merhaba benim de bebeğim yenidoğan sarılığı olmuştu uyandırmak için yüzünü boynunu nemli bir ağız mendili ile siliyordum öyle uyanıp sağdığım sütü veriyordum. Eğerki memeyi almıyorsa sütünüsü sağıp mutlaka her saat başı süt verin sadece anne sütü ile çok çabuk geçecektir Rabbim şifa versin hemen iyi olsun. Bir de çok sıcak tutmayın 22 ve 24 derece en ideal ısı sıcak olduğu için daha da uyumak isteyecektir.