meta1 yenidogan her cocuk sarılık oluyor genelde iki saatte bir devamli emziren uyanıyorsa biyun altlarına dokunun ayak topuk sıkınn.ben günde iki üç kasik şekerli su şerbet veriyordum hem gazını çıkartıyor hemde sarıldı geçiriyor daha fazla sariligi yükselirse hastaneye yatırmak zorunda kalıyorsunuz.. bol bol beslemelisiniz ki kakayla idrarla sariligi atain vucuttab bide sık sık bana yaptirin