Gunes-1
Bebeğiniz kaç aylık yediği birşey pişik yapıyor olabilir mi yada yakın zamanda yeni bir bez ıslak mendil vs değişikliği oldu mu acaba sebebini bulmaya çalışın. Bizde bi dönem yedikleriyle alakalıydı bide kaka yapınca 5 dk bile beklese oluyordu ama yüzden hemen değiştirmek gerekiyordu altını . Birde hamazinc ve trosyd krem karıştırıp sürmüştük. Normal zamanda da bepanthol pişik önleyici krem kullanıyoruz