Bebeğim doğduğundan beri pişik ne denediysem geçmiyor benim de . Pebantol sudocrem musalla zeytinyağı hatta burdan okumuştum daha önce tüp içinde olan arkı alıp kremlerini de denedim iki tüp bitti geçmiyor bazen yara şeklinde bazende kızarıklık şeklinde oluyor ama asla tamamen geçmiyor. Islak mendillerimi sürekli yıkayarak kullanıyordum onu bıraktım pamuğa geçtim oda fayda vermedi çoğu zaman açık bırakıp havalandırıyorum ama ağrı gibi bir yerde oturuyoruz ve çocuk hasta oluyor hemen . molfix kullanıyordum slappy geçtim oda aynı doktora gösterdim oda çok ilgilenmedi bepqntol kullan diyip gönderdi yani anlayacağınız öyle bebeğim 5 aylık ve hala pişik 😏😔