Gigimom benim minnosda 16aya yaklasiyo, simdilik seviyo ilgi gosteriyo, dikkatini cekiyo. Bazen kendi kendine kutuphanesinden indiriyo bi kac tane oturup basina bakiyo felan. Bu aralar favorisi tavsan ile faresu bak ve soyle. Oturuyo basina bisileri sordugumda gosteriyo, bidir bidir bisiler soyleyip kendisi baska bisi gosteriyo 😀 cocuklar ne gorurse onu yapiyolar acikcasi. Bende severim kitaplari, kutuphanem kiymetlidir benimde. Kizima birakacagim en buyuk miras kutuphanem bence😊