Gigimom yaa çok güzel cevaplar gelmiş şimdiden 😁 ben de kıyafet, oyuncak, araç gereç ne varsa en iyisini alıyorum ona acımadan harcıyorum ama kendi ihtiyacıma gelince ya vazgeçiyorum ya da en ucuzunu en dandiğini bulup alıyorum 😁😁 eskiden kendime en iyisini alırdım 🥹🤣