Aynenkanka Artemiss_ ılık suyla duş aldırın zaditen damla verin bi de kilo başı 1 damla, dr gidin ama kesin belki başka bir şey vardır 😔😔😔
Artemiss_ Tubaalprsln ben uyuzdsn falan korktum açıkçası el ayak hastalığı var garip garip hastalıklar var korkuyorum inşallah önemsiz biseydir
Zeynep4458 Artemiss_ Artemiss_ ayni şey geçenlerde benim kızımda da çıktı 4 aylık kızım. Cildiyeye goturdugumde cildinin çok hassas olduğunu sürekli nemlendirmem gerektiğini söyleyip Muslera’nın sampuaninj önerdi. Onu kullanmaya başladım. Ve şuan geçti çok şükür
Artemiss_ Zeynep4458 biz de mustela kullanıyoruz canım atopik cilt olduğu için de bioderma krem vermişti doktoru onu sürüyoruz. Yani bilemiyorum vücuduna ne değdi de böyle oldu ama fikir üretmekten beynim yandı vallahi 😞 önemli bisey olmasın da
azra1616 Geçmiş olsun umarım doktor içinizi rahatlatacak şeyler verir bebis rahat rahat uyur bu son kaşıntı ve kabarcıklari olurr
Artemiss_ Sadece deri döküntüsü. Domuz gribi atlattığı için vücudu yorgunmuş en ufak virüs bakteride böyle olabilirmiş 10 güne toparlar bolca yıkayın dedi ilaç yazmadı. Herkese teşekkürler 🫶🙏
Artemiss_ ygtmom yok canım doktora götürdük sadece döküntü olmuş. Domuz gribi olmuştu yeni iyileşti vücudu zayıf olduğu için böyle olmuş geçecek inşallah 1 hafta 10 güne teşekkür ederim yorumuz için 🥰