anplt asm bakıp alerji sankii dedi ama böyle uzaktan bakıp yarım yamalak söyleyince ben de bilemedim. Hep deneye deneye verdiğim şeyleri yediriyorum farklı bisey de vermedim ama 😞😞 kendi doktorumuza muayene olana kadar içim rahat etmedi. Bide biri alerji kocaman kocaman olur yazmış burada başka bir posta acaba başka bisey mi dedim sorayım 😫