2_erkekannesi Yok hayır. Bizde biraz ateş oldu calpol verdim. Bizimde 4. Ay aşısında ateş olmuştu ama bunda onun kadar olmadı birazcık oldu sadece bir de kusma oldu . Emzirip yatırmıştım iyiki yanındaydım birden kustu boğulacaktı nerdeyse . Sonra bı kez daha oldu bende korktum mesaj attım aşı yan etki yapar bı daha olursa gelirsiniz dedi çok şükür olmadı şimdi de iyi . pazartesi aşı oldu