acemianne97524_ yaşlılar biliyorda söylüyor bazen ya. Ben oğlum 1 yaşına girene kadar yaz sıcağında bile soğuk su içmedim. İçsem kusuyordu çünkü reflü de vardı süt alerjisi de. Çorapsız terliksiz yeleksiz gezmedim hiç. Yediklerime de dikkat ettim. Aklıma geldiği için söyledim. Bizde kusma gibi bir yan etki olmamıştı. Ama aşı ağır karma aşı ya belki yavrucağa ağır geldi. Ateş de yapıyor dikkat edin siz.