Tv, telefon, tablet kısacası ekran çocuğun gelişimini olumsuz yönde etkiler. Nerede bu ekranı savunan anneler hadi gelin de hanımefendiye önerilerde bulunun. Sonuçta izletip de çocuğun gelişimi harika giden anneler sizlersiniz. Kusura bakmayın ama ekranı kesmekte çok geç kalmışsınız. Hiç vermememiz gerekirdi.Şuan tek yapmanız gereken sıfır ekran, bol oyun, bol diyalog, bol kitap okuma hatta gerekirse oyun grupları,dil terapisti.. Her geç konuşan çocuk otizmli değildir endişe etmeyin ama elinizden geleni yapıp takipte kalın.